Saturday, August 05, 2006

Foto's bij Wonderland

Rust; alles en iedereen om haar heen is altijd onrustig, de een bemint haar en de ander walgt van haar, maar een ding hebben ze allemaal gemeen; ze laat geen van hen met rust...

Deze jongens laten je ook niet met rust, in de oude stad, op het plein, in de moskee...overal waar 'security reasons' zijn...en die zijn er..overal
Mijn Aqsa elftal, ze zijn er altijd...

Dit is het echte Al Aqsa gevoel; lekker jezelf zijn en je thuis voelen, genieten van de zon, de schaduw en van mama's broodje

Een hoofddoek, lange blouse en lange rok...en nog ben ik niet 'behoorlijk' gekleed volgens de boze dame...heeft ze iets tegen zeegroen?

Nadia en de boze vrouw in het zwart raken niet uitgepraat over mijn doorzichtige rok en Nadia's fake hoofddoek..Ik neem stiekem een foto.

De weg naar Oost Jersusalem is afgezet, om door te kunnen lopen moet ik aantonen welke religie ik aanhang..

De I.P. voor de Damascusgate.

No comments: