Tuesday, June 20, 2006

schrik niet!

Dankzij een lange, slapeloze nacht, heb ook ik (eindelijk) een eigen weblog.
Slapeloze nacht?
Jaah, ben erg van slag vanwege mijn nieuwe kapsel!

Vroeger kon ik t nog bedekken onder een hoofddoek, dat gaat nu niet meer. Neee, het word geen weblog met louter gekakel over mijn kapsel (ach misschien de eerste week..of langer..hangt af van jullie reacties op t nieuwe kapsel..nee, voel je niet verplicht een compliment te geven..snik snik).

Het word een weblog in de traditie van Shifra Horn. Wie is Shifra Horn? Heeft Shifra een weblog? Nee, ze heeft geen weblog, maar als ze er een had dan zou die vast identiek zijn aan die van mij (jaaaaahhhh..laat me nou maar in de waan...a bad hairday is enough).


Wil je weten wie Shifra is? Snel weer langskomen en je krijgt t antwoord. Het kan je geen moer schelen wie Shifra is? Kan t je wat schelen wat ik te lullen heb?

11 comments:

Floor Bremer said...

Lieve Naeeda

Niet geschrokken. Edoch vanwaar dit nieuwe uiterlijk? Tell me everything. Blij dat ik je nu weer kan volgen. Mijn webloggen www.floorbremer.nl/www.tweevandaag.nl
Maar stuur me ff een mail met update. Kan niet wachten.
Kus Floor

Anonymous said...

Lieve Naeeda,

Ik dacht toen ik je foto zag, dat is vast een oude foto, maar na verder te hebben gelezen dacht ik ...oh nee waarom heeft ze het nou geknipt. Maar goed al schrijvende moet ik er wel om lachen. Je bent nog steeds een mooie vrouw ook met dit kapsel...hahaha (niet gemeen bedoeld, missch toch maar weer parttime?? ahahha).


Ik hoop je snel weer op msn te treffen.

Kusjes van Mimoena, Iman en Nadine

Anonymous said...

Hee Naeeda,

ik kreeg de link naar je site van Ida. Wat leuk om je gezicht weer eens te zien (ookal is het met ander haar...)! Wat heb ik je lang niet gezien zeg. Ik ga af en toe op je site kijken hoe het met je gaat.
groetjes,

Kim Visser
(kim.visser@rtvwest.nl)

Anonymous said...

Salaam aleikoem Lieve Naeeda,

Wat leuk dat ik deze mail van je kreeg! Ik ga zeker je weblog volgen. En wat je kapsel betreft: heel mooi (vooral omdat het veel op dat van mij lijkt), maar ik vond je ook mooi met hoofddoek.
Heel veel liefs van Amina (en Fatima, Maryam en Sarah)

photoaday said...

He Naeedaatje,

Nou ik ben benieuwd naar je verhalen. Dus houd maar lekker veel bij. Voor zover ik het kan zien vind ik je kapsel wel leuk hoor. Ik zou het alleen graag weer eens in levende lijve bewonderen.

Ik weet het op mijn log loop ik flink achter, maar alles erg goed hier. Ik zit momenteel in La Paz in Bolivia en heb het vreselijk druk.

Tot snel hoop ik,
Liefs, Ronald

Anonymous said...

Hoi Naeeda,

Je profile is veel te bescheiden. Het is dat ik je beter ken.
Dus graag meer info.

Groet, Zaid A.

Anonymous said...

Naeeda-dear, nog even en jouw weblog is uitgegroeid tot een ware fanclub! Nog even en vele duizenden mensen over de hele wereld gaan savonds naar bed en staan smorgens op met maar 1 brandende vraag: HOE ZOU HET MET NAEEDA's KAPSEL ZIJN VANDAAG ?
Dus alsjeblieft: hou ons op de hoogte, nu we al direct zijn verslaafd en... maak er vooral een beeldverhaal van!

Heb het goed! Ida Does

Anonymous said...

Salaam,.... het meisje van de trein :)

nou, nu ben je echt een dagboek geworden!! wat is het
leven toch vreemd, raar en toch zo compleet..snap je?
en betreft het gemis...we talk about that know what
you feel..gevonden en toch altijd op zoek naar de
missing link? misschien is de zoektocht wel het
leukste?

Anonymous said...

Hé Kortharige Hippe Lellebel! :-)
Muuaaawwwww! Zo ken ik je weer! Zoeper kapsel! Die had ik ook toen ik negen jaar was...een iets te kort gewiekt bloempotkapseltje...WHO CARES, wijffie!!! No issue!!!
Ha ha haaaawwwww
Wie gehts? Mir gut! Wanneer kom je nou terug? Ach misschien moet ik je trendy weblog maar eens goed doornemen want misschien staat alles er wel in! Ga zo door chicaaaahhhh! spreek je zoen!
dikke vette lebber TassieNassie

Anonymous said...

Nu lijken we echt op elkaar.
Zoen van de juf

Anonymous said...

zoen van de juf? hahha je moet met toch ff iets meer aanwijzingen geven:-)
juf? hahha ik heb echt geen idee, wel spannend zo hihi